Elektrikli avtomobil bazarında hamı geriləyərkən, bir marka sürətlə yüksəlir

AVTO
18:30 / 09.07.2025
46

Qlobal elektrikli nəqliyyat vasitələri (EV) bazarı rüblük satış göstəricilərinə əsasən çətin və qeyri-sabit dövr keçirir. Xüsusilə bir istehsalçı satış rekordları qırdığı halda, digər markalar bazar payını itirməkdə davam edir.

HİT.az xəbər verir ki, son rübə dair satış rəqəmləri, elektrikli nəqliyyat vasitələri sektorundakı qeyri-bərabər mənzərəni aydın şəkildə ortaya qoyur. Belə ki, "General Motors" (GM) diqqətəlayiq yüksəliş yaşadığı halda, xüsusilə "Tesla" və "Ford" ciddi geriləmələrlə üzləşib. EV satışları eyni anda həm artım göstərib, həm də böyük eniş yaşayıb. Bəs bu necə mümkün oldu?

GM ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə elektrikli avtomobil satışlarını 111% artıraraq 46.280 ədəd satışa nail olub. “Chevrolet Equinox EV” modeli 1.600% artımla 17.420 ədəd satılıb, “GMC Hummer EV” isə 54% artımla 4.508 ədəd satılıb. “Cadillac Optiq” və “Cadillac Lyriq” modelləri də əhəmiyyətli artım göstərib. Bunun nəticəsində GM-in ABŞ bazarındakı EV payı 13%-ə yüksəlib ki, bu da "Tesla"nın uzun müddətdir davam edən üstünlüyünü zəiflətməkdədir.

Analitiklər bu yüksəlişi həm məhsul keyfiyyəti, həm də İlon Maskın siyasi mövqeyinə qarşı istehlakçı reaksiyası ilə əlaqələndirirlər.

Uzun illərdir lider mövqedə olan "Tesla", ikinci rübdə açıq şəkildə geriləmə yaşayıb. Şirkətin qlobal tədarükləri ötən illə müqayisədə 13,5% azalaraq 384.122 ədədə düşüb, ABŞ satışları isə təxminən 16,7% azalaraq 125.000 ədəd səviyyəsinə enib.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, "Tesla"nın qarşılaşdığı çətinliklər yalnız rəqabətlə bağlı deyil. İlon Maskın Donald Tramp administrasiyasındakı mövqeyi, xüsusilə Demokrat seçicilər arasında mənfi təsir doğurub.

"Ford"un elektrikli avtomobil satışları da ciddi şəkildə azalıb. Şirkət ikinci rübdə 31,4% geriləmə ilə cəmi 16.438 ədəd satış reallaşdırıb. Modellər üzrə vəziyyət belədir: “F-150 Lightning” – 26% azalma, “E-Transit” yük furgonu – 88% azalma... Ən çox satılan “Mustang Mach-E” belə 20% geriləyib. Bu modeldə təhlükəsizlik səbəbilə edilən geri çağırma qərarları satışların dayanmasına səbəb olub.

"Toyota", hibrid və plug-in hibrid modelləri sayəsində mövqeyini qoruyur. İkinci rübdə 320.817 ədəd “elektrifikasiyalı avtomobil” satılıb ki, bu illik müqayisədə 30% artım deməkdir; lakin bu göstəricinin əksəriyyəti batareyalı elektrikli avtomobillərə aid deyil.

"Hyundai" və "Kia" isə tam elektrikli modellərdə ciddi satış itkisi ilə üzləşib. Modellər üzrə vəziyyət belədir:

* Hyundai Ioniq 5: −12%
* Hyundai Ioniq 6: −8%
* Kia EV6: −69%
* Kia EV9: −79%

Samir
 

0