Maşının bəzi problemlərini aşkar etmək çox asandır, məsələn, işləməyən lampa. Bunun üçün sadəcə farları yandırıb, maşının ətrafında gəzməli və hansının işləmədiyinə baxmalısınız. Lakin digər nasazlıqlar diaqnostika üçün əsl dəhşət ola bilər, xüsusən də akkumulyatorun boşalması onlardan biridir.
HİT.az xəbər verir ki, bui barədə "Slash Gear" yazıb.
Belə bir problem səbəbilə siz daim motoru işə salma kabelinə arxayırsınız və lazım olandan daha tez-tez akkumulyatorları dəyişdirirsiniz. Mütəxəssislərin sözlərinə görə, buna səbəb zədələnmiş naqildən tutmuş orijinal olmayan radioqəbulediciyə və ya işləməyən sensor kimi hər hansı bir şey ola bilər.
"2019-cu il istehsalı bir "Toyota Tacoma"nın sahibi olan bir qadının başına gələn də bu oldu. Bir il ərzində artıq üç dəfə akkumulyator dəyişdirdiyinə görə əsəbiləşən qadın, problemi ön sol təkərdəki işləməyən təzyiq sensoru kimi müəyyən etdiyini düşünərək təmirdə müraciət etdi. Məlum oldu ki, onun diaqnozu səhv idi, lakin xoşbəxtlikdən, texnik problemi olduqca tez müəyyən edə bildi", deyə materialda qeyd edilir.
Əvvəlcə mütəxəssis "parazit enerji sərfiyyatı" testi apardı və test göstərdi ki, enerji hardansa sərf olunur. Bundan sonra o, sürücü ayaq yeri taxçasında OBD-II portuna qoşulmuş yanıb-sönən bir dongle (adapter) gördü. Belə cihazlar əsasən diaqnostika üçün istifadə olunur.
"O, dərhal onu çıxartdı və sonra multimetrinə qayıtdı, hansı ki, demək olar ki, dərhal parazit enerji sərfiyyatının aradan qalxdığını təsdiqlədi. Bu, bir az yöndəmsiz ola bilərdi, amma məhz sahibin cihazı enerji sərfiyyatına səbəb olur və ona akkumulyatorların dəyişdirilməsi üçün kiçik bir xərclə başa gəlirdi", deyə "Slash Gear" vurğulayıb.
Akkumulyatorun parazit boşalmasının ən xoşagəlməz xüsusiyyəti ondan ibarətdir ki, ona az qala hər hansı bir amil səbəb ola bilər, lakin digərlərindən daha tez-tez baş verən bir sıra səbəblər var.
"Əgər akkumulyatorun boşaldığını görsəniz, ən əvvəl əsas şeyləri yoxlamağa başlayın - farları yandırılmış vəziyyətdə tərk etməmisiniz? Bu, farlar kimi aşkar bir şey ola bilər, və ya daxili işıqlandırma kimi daha az aşkar bir şey, hətta qloveboks (əşya qutusu) bir qədər açıq qaldıqda yanan kiçik bir işıq belə ola bilər", deyə məqalədə məsləhət görürlər.
Əgər belə şeylər səbəb deyilsə, onda özü də akkumulyatorun yaşı haqqında düşünməyə dəyər. Əgər o, beş ildən kövrəkdirsə, onda yəqin ki, onu dəyişdirməyin vaxtıdır. Bundan əlavə, ekstremal hava şəraiti də onun işinə yaxşı deyil, buna görə də əgər bu problemlə qışda üzləşsəniz, bu o deməkdir ki, akkumulyatoru dəyişdirməlisiniz.
"Əgər generatorunuz işləməzsə, akkumulyator hərəkət zamanı doldurulmayacaq, bu da sizə növbəti dəfə maşına minəndə motoru işə salma kabelini yenidən çıxartmağa məcbur edə bilər. Əgər problemin diaqnostikası üçün texnikə pul ödəmək istəmirsinizsə, generatorunuzun işləməyib-işləmədiyini müəyyən etməyin müxtəlif yolları var", deyə materialda əlavə edilir.
Həmçinin, ikinci əldən radioqəbuledici quraşdırılması və ya OBD portuna dongle qoşulması da çox genə səbəbdir. Əgər ikinci əldən bir şey quraşdırdıqdan sonra akkumulyatorun boşaldığını görsəniz, adətən bu, problemin məhz onda olduğunu göstərir:
"Multimetr ucuz bir alətdir və onun köməyi ilə siz də, yuxarıda qeyd olunan Tacoma-da texnikin etdiyi kimi, akkumulyatorun parazit enerji sərfiyyatı testini apara bilərsiniz. Bu test sərfiyyatın aradan qaldırıldığını və ya ümumiyyətlə mövcud olub-olmadığını göstərəcək".
Samir
 

 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										
