Qərbin sanksiyaları Rusiyanın hava donanmasına zərbə vurub. Xüsusilə, Moskva Qərb təyyarələrini itirir.
HİT.az Rusiyanın “Vedomosti” nəşrinə istinadən xəbər verir ki, 2023-cü ilin oktyabr ayının sonundan 2024-cü il iyunun 26-dək 13 ən böyük aviadaşıyıcının donanmasında istifadəyə yararlı təyyarələrin sayı 3% azalaraq 693 təyyarəyə çatıb.
Eyni zamanda qeyd edilir ki, “Aeroflot” qrupuna daxil olan “Rusiya” şirkəti ən çox təyyarəni - 12 hava gəmisini itirib. Ümumilikdə aviaşirkətdə 124 bort var. Eyni zamanda, altı "Boeing-747", üç "Boeing-777", iki "Airbus A319", bir "Boeing 737" və yeddi "Superjet 100" olmaqla, 19 təyyarə konservasiya altındadır.
Bundan əlavə, S7 və "Yamal" hərəyə beş, "Yutair" və "Aeroflot" isə iki gəmi itirib. Qeyd olunur ki, şirkətin S7 donanmasının azalması "Airbus A320neo" və "A321neo" təyyarələrində texniki xidmət problemlərinin nəticəsi olub. Bu təyyarələr yeni nəsil "Pratt & Whitney" mühərrikləri ilə təchiz olunub və onlar Rusiyada təmir olunmur.
Eyni zamanda, "Aeroflot" bəyan edib ki, şirkətin ümumilikdə 171 təyyarəsi var, onların 96%-i uçuşa yararlıdır və uçur, qalanları isə müxtəlif texniki xidmətlərdən keçir.
Eyni zamanda bildirilir ki, təyyarələrin ləğv edilməsinin əsas səbəbi texniki xidmət və təmir zamanı yaranan çətinliklər olub. “Expert RA Corporate Ratings”in baş direktoru Elina Kuliyevanın sözlərinə görə, Rusiya aviasiya sənayesinin 2030-cu ilə qədər istismardan çıxarılmalı olan Qərb təyyarələrini əvəz etməyə vaxtı olmayacaq.
Qeyd olunur ki, 2023-cü ildə Rusiya aviaşirkətləri 105 milyon insan daşıyıb ki, bu da 2022-ci illə müqayisədə 10% çox, lakin 2019-cu illə müqayisədə 22% azdır. Bu il sərnişin daşımalarının 7% azalaraq 98,1 milyon nəfər olacağı gözlənilir.
Qeyd edək ki, bu statistikaya yalnız uçuşa yararlılıq sertifikatı almış təyyarələr daxildir və gəmi 180 gündən artıq uçuş etmədikdə o, ləğv edilir.
Samir