"Airbus Defence and Space" şirkəti Avropanın “Enhanced Pilot Interfaces & Interactions for Fighter Cockpit” (EPIIC) layihəsinin bir hissəsi kimi hazırlanan gələcəyin qırıcı kokpiti konsepsiyasını nümayiş etdirib.
HİT.az xəbər verir ki, bu barədə “Airbus” məlumat yayıb.
Bugünkü kabinə pilotun diqqətini cəlb etmək üçün yarışan yüzlərlə alət və displeylə əsl “kabus”dur. Hansı yığımların və ya ekranların həqiqətən vacib olduğunu və hansının sadəcə vacib olduğunu anlamaq üçün yüzlərlə saatlıq məşq lazımdır. Həmçinin hansı göstəricilərin təcili olduğunu və hansı səs siqnalının pilotun dərhal diqqətini tələb etdiyini aydın başa düşmək lazımdır.
Onu da əlavə etmək lazımdır ki, pilot bir saniyə ərzində dəyişə bilən çoxlu məlumatı emal etməlidir. On ildən sonra pilotlar avtonom PUA dəstələri üçün komanda mərkəzi rolunu oynayacaq təyyarələrlə məşğul olduqda, işlər daha da mürəkkəbləşəcək.
EPIIC mütəxəssisləri şansa güvənməkdənsə, pilotların ehtiyaclarını ödəmək üçün kokpiti kökündən dəyişdirməyə çalışırlar. Tərtibatçıların ideyasına görə, altıncı nəsil qırıcının kokpiti minimalist olacaq və idarəetmədə səs əmrləri aktiv şəkildə istifadə olunacaq. Xüsusi sistem pilotun jestlərini və baxışlarını izləyəcək və onlara sanki təyyarə “ağılları oxuyur” kimi reaksiya verəcək.
Gələcəyin təyyarəsinin kokpiti yəqin ki, tanış olan joystiği saxlayacaq, çünki onunla işləmək pilotlar üçün əlverişlidir. Bununla belə, o, inkişaf edə bilər - məsələn, uçuş şəraiti haqqında məlumat verəcək toxunma rəyi almaq.
Güman edilir ki, bütün bu həllər hazırda Fransa, Almaniya və İspaniya tərəfindən fəal şəkildə inkişaf etdirilən altıncı nəsil qırıcının, Gələcək Döyüş Hava Sisteminin (FCAS) kokpitlərində öz yerini tapacaq.
Samir