"Rusiya mülki aviasiyası, Qərbin sanksiyalarına baxmayaraq, hələ də işləkdir, lakin bir çox təyyarələr artıq texniki imkanlarının həddindədir".
HİT.az xəbər verir ki, bunu telemarafon zamanı ukraynalı aviasiya eksperti, Milli Elmlər Akademiyasının aparıcı elmi işçisi Valeri Romanenko deyib.
Rusiya mülki aviasiya sektoru Qərbin sanksiyaları altına düşüb və rusların bu sənayesinin böyük itkilərə məruz qalacağı proqnozlaşdırılırıb.
"Ruslar ümumiyyətlə, sanksiyalara müqavimət göstərdilər, ona görə ki, istismardan çıxarılan təyyarələrdən maksimum yararlandılar. Onlar ehtiyat hissələrinin donoru oldular. İkincisi, üçüncü, dördüncü və beşinci səviyyəli şirkətlər vasitəsilə təyyarələr üçün müxtəlif növ ehtiyat hissələri alırlar. Təbii ki, bu, maya dəyərini artırdı, amma yenə də - qlobal bazar şəraitində belə marşrutları bloklamaq mümkün deyil", deyə ekspert bildirib.
Həmçinin, mütəxəssisin əlavə etdiyi kimi, Rusiya Federasiyasının nisbətən gənc təyyarə parkı var idi - "Aeroflot"un bəzi təyyarələrinin 2022-ci ilin əvvəlində 3-4 yaşı var idi. Bundan əlavə, əvvəllər Rusiya Federasiyasına müəyyən təyyarələr verən Qərb aviaşirkətləri daha sonra Rusiya ərazisində onlara texniki xidmət göstərmək üçün güclü baza yaradıblar.
Eyni zamanda, Rusiya Federasiyasında vəziyyət Sovet istehsalı olan təyyarələrlə, xüsusən də AN ailəsinin bütün növləri ilə daha mürəkkəbdir - onların mühərriklərində problemlər var, vaxtaşırı qəzalar baş verir və s.
"Xatırladıram ki, bu təyyarələr Uzaq Şərqdə və Uzaq Şimalda daşımaları 100% yerinə yetirir. Yəni burada problemlər ciddidir və ruslar sadəcə olaraq bu xətləri kəsməyə məcburdurlar. Yəni, intensivliyi azaldın. Bu kritik ərazilərdə daşıma minimuma endirilib, daşıma riski isə maksimuma yüksəlir. Bundan əlavə, bu tip təyyarələr üçün təyyarələr ya Ukraynada istehsal edilib, ya da mühərrikləri Ukraynada istehsal olunub. Yəni, hava nəqliyyatının bu seqmenti ruslar üçün kritik olaraq qalır", deyə ekspert vurğulayıb.
O, həmçinin rusların bir təyyarə istehsal etdiyini, istehsalının Rusiya müəssisələri üçün tamamilə bağlı olduğunu, yalnız komponentlərinin Qərb olduğunu söylədi. Romanenkonun izah etdiyi kimi, bu, Rusiyanın Superjetidir. Ancaq hazırda Rusiya Federasiyasında Boeings tərəfindən həyata keçirilən uzun məsafəli uçuşlar Superjetlərdən istifadə edən ön təyyarələrlə uçuşlarla əvəz olunur.
Beləliklə, ekspertin qeyd etdiyi kimi, sadalanan komponentlərin birləşməsi işğalçılara sənayeni müəyyən uyğun şəkildə “suda saxlamağa” kömək edib.
"Ancaq bu, astanadadır. Rusiyada təyyarə qəzasının nə vaxt başlayacağı isə məlum deyil. Çünki təyyarənin 5-7 illik istismarından sonra orta təmirə ehtiyacı var. Qərb təyyarələrinin çoxu artıq ya astanadadır, ya da bu xətti keçib", deyə Romanenko hesab edir.
Samir