Bu həftə Çin iki dövlət gəmiqayırma şirkətinin birləşməsini başa çatdıracaq. Birləşmə 16 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir.
HİT.az xəbər verir ki, "China State Shipbuilding" (CSSC) və "China Shipbuilding Industry"nin birləşməsi qlobal bazarda 17% paya və təxminən 18 milyard dollar ümumi gəlirə malik dünyanın ən böyük gəmiqayırma şirkətini yaradacaq.
"The Wall Street Journal" (WSJ) xəbər verir ki, onun birləşdirilmiş sifariş kitabına ümumi dedveyti 54 milyon ton olan 530-dan çox gəmi daxildir ki, bu da dünyada ən yüksək göstəricidir.
CSSC və "China Shipbuildis Industry" əvvəlcə bir şirkət idi, lakin 1999-cu ildə rəqabəti artırmaq üçün Çin hökumətinin qərarı ilə bölünüb. İndi kurs dövlət şirkətlərinin ilk növbədə hərbi istehsalla əlaqəli sahələrdə konsolidasiyasını nəzərdə tutur. İki şirkət əsasən kommersiya yönümlüdür, lakin CSSC də Çin Dəniz Qüvvələri üçün böyük sifarişləri yerinə yetirir və Çin Gəmiqayırma Sənayesi Çinin ilk təyyarə gəmisi olan Shandong-u dizayn edib inşa edir.
WSJ ilə müsahibə verən ekspertlərin fikrincə, saziş Çinə qlobal gəmiqayırma sahəsində hökmranlıq etmək üçün uzun müddətdir davam edən axtarışında əhəmiyyətli irəliləyiş əldə etməyə imkan verəcək. 2024-cü ildə Çin istehsalı olan gəmilər qlobal tonajın təxminən 55%-ni təşkil edəcək. Müqayisə üçün, ABŞ-da 0,05% var. Çinin gəmiqayırma qabiliyyəti ABŞ-dan 232 dəfə çoxdur aparıcı gəmiqayırma şirkətlərinin birləşməsi, ekspertlərin fikrincə, Çinə Donald Tramp administrasiyasının Çin istehsalı olan və ya Çin şirkətlərinə məxsus gəmilərə rüsum tətbiq edən tədbirlərinə müqavimət göstərməyə imkan verəcək.
Samir