Rusiyada hava qəzalarının sayı, eləcə də təyyarələrin istismarı zamanı həlak olan sərnişinlərin və ekipaj üzvlərinin sayı artır.
HİT.az xəbər verir ki, bu barədə “The Moscow Times” yazır.
Nəşr Rusiyanın Rostransnadzorunun (Federal Nəqliyyat Nəzarəti Xidməti) məlumatlarına istinad edir ki, bu məlumatlara əsasən, ötən il hava qəzalarının sayı 2023-cü ildə 8-ə qarşı 17-yə, ölənlərin sayı isə 12-yə qarşı 37-yə yüksəlib.
2025-ci ilin əvvəlindən 53 nəfərin ölümü ilə nəticələnən iki qəza və iki fəlakət də daxil olmaqla dörd hava qəzası qeydə alınıb.
Rusiyada bu tendensiya “kommersiya aviaşirkətləri tərəfindən hava qanunvericiliyinin pozulması” ilə izah olunur. Onların sözlərinə görə, aviadaşıyıcılar hava gəmilərinə texniki qulluq üçün məcburi tələblərə əməl etmir, şirkət personalı lazımi təlim keçmir.
Hava qəzalarının artması ilə əlaqədar Rusiya hakimiyyəti Azimut, Alrosa, Aurora, Izhavia və IrAero da daxil olmaqla 51 regional aviaşirkəti yoxlamaq qərarına gəlib.
"Regional və yerli hava nəqliyyatı seqmenti Qərb texnikası parkının çıxarılmasından sonra sanksiyalara görə zərər çəkdi, lakin bundan əvvəl də problemlər müşahidə edildi", deyə “RunAvia” uçuş təhlükəsizliyi xidmətinin təsisçisi Andrey Patrakov bildirib.
Yük köhnə Sovet An-2 və An-24 təyyarələrinin, həmçinin Mi-8 helikopterlərinin üzərinə düşür. Lakin problemlər təkcə köhnə təyyarələrlə bağlı deyil, çünki Rusiya Federasiyası da pilotların qocalması ilə üzləşib.
"Gənclər 50 illik təyyarələrdə uçmağa gəlmirlər və köhnə kadrlar təbii olaraq sənayeni tərk edirlər", deyə ruslar şikayətlənirlər.
Vəziyyət Rusiya Federasiyasının sovet təyyarələri üçün çoxdan dayandırılmış ehtiyat hissələrini istehsal etməməsi və təyyarələrin təmirinin köhnə anbarlardan və ya qorunan təyyarələrdən alınan hissələrə əsaslanaraq həyata keçirilməsi ilə daha da pisləşir.
Samir