İsveç müstəqil qırıcıların hazırlanması ənənəsini davam etdirir - "Saab" şirkəti "JAS 39 Gripen"i əvəz edəcək perspektivli təyyarənin gələcək konseptual tədqiqatları üçün İsveç Müdafiə Nazirliyinin Müdafiə Materialları İdarəsi ilə müqavilə imzalayıb.
HİT.az xəbər verir ki, “Defence Express”in məlumatına görə, yeni müqavilə 2024-cü ilin martında bağlanmış müqavilələrin davamıdır və sonrakı illərdə konseptual iş mərhələsini əhatə edir (planlaşdırılan iş müddəti 2024-2027-ci illərdir). Bunun üçün təxminən 2,6 milyard İsveç kronu (təxminən 270 milyon dollar) ayrılıb. Məqsəd 2027-ci ilə qədər prototip yaratmaq deyil, əsas texnologiyalar və nümayiş modelləri hazırlamaqdır.
Sifariş təkcə təyyarənin özü üçün deyil, həm də məcburi "tam" komponent - birgə qurğular şəbəkəsi, xüsusən də qırıcı dronlar üçün həllərin tapılmasını əhatə edir.
"Və təbii ki, bu, 2027-ci ildə prototiplərin meydana çıxmasına gətirib çıxarmayacaq. Çünki vəzifə bu dövrdə deyil - yalnız müəyyən texnologiyaların və onların nümayiş modellərinin işlənib hazırlanması", deyə analitiklər qeyd edirlər.
Sistemin ilkin konsepsiyası artıq F seriyası kimi tanınır: o, qırıcının özünün və üç sinifdə bir sıra dronların yaradılmasını nəzərdə tutur - iki subsonik (yüngül - 1 tona qədər; orta - 5 tona qədər) və çəkisi 5 tondan çox olan səsdən sürətli qırıcı dron. Bütün maşınlar bir-biri ilə və modernləşdirilmiş Gripen E ilə əməkdaşlıqda işləməlidir. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, praktiki tətbiqə ən yaxın olan, "Gripen E"dən bir sıra həllər götürəcək qırıcı drondur.
"Bütün bu maşınlar nəinki bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqədə olmalı, həm də modernləşdirilmiş "Gripen E" ilə birlikdə işləməlidir. Və hazırda yaradılmağa ən yaxın olan qırıcı pilotsuz təyyarədir ki, bu da "Gripen E"nin bir sıra həllərindən istifadə edəcək", deyə nəşr yazır.
Paralel olaraq, "Saab" artıq “Centaur” süni intellekt sistemini JAS 39E-də sınaqdan keçirir ki, bu da artıq vizual məsafədən (BVR) kənarda olan şəxsə qarşı təlim hava döyüşləri aparır. "Centaur"un bütün F seriyalı dronlara və qırıcının özünə inteqrasiyası planlaşdırılır ki, altıncı nəslin tələblərinə uyğun olaraq, istəyə bağlı olaraq sınaqdan keçirilməlidir.
Layihə ilk növbədə İsveçin suveren proqramı kimi nəzərdən keçirilsə də, "Saab" tərəfdaşın - xüsusən də Fransa və İspaniya ilə FCAS layihəsinin uğursuzluğundan sonra İsveç platformasını "B planı" hesab edən Almaniyanın mümkünlüyünü istisna etmir. Eyni zamanda, "Saab" ənənəvi olaraq layihədə üstünlüyünü qorumağa çalışır: şirkət 1948-ci ildən bəri suveren qırıcı inkişafları ilə məşhurdur ("Saab 29 Tunnan"dan), baxmayaraq ki, o, lazım olduqda xarici həlləri də əhatə edir.
Samir