WSJ: Hindistan və Çin Himalay dağlarında müharibə üçün infrastruktur qurur

DÜNYA
12:22 / 26.12.2025
42

Hindistan və Çin Himalay dağlarındakı ortaq sərhədin ucqar dağlıq bölgələrində nəqliyyat və hərbi infrastrukturun inkişafına böyük vəsait yatırırlar.

HİT.az xəbər verir ki, bu barədə The Wall Street Journal (WSJ) məlumat yayıb.

Nəşrin qeyd etdiyi kimi, 2020-ci ildə ortaq sərhəddə baş verən sərhəd toqquşmaları Hindistan üçün bu istiqamətdə narahatedici bir zəifliyi ortaya qoydu. Çin onilliklər ərzində sərhəd bölgələri boyunca geniş dəmir yolu və yol şəbəkəsi qursa da, Hindistan öz Himalay sərhəd ərazilərini müdafiə etmək üçün lazım olan infrastrukturu qurmaq üçün az iş görüb.

2020-ci ildə hər iki tərəfdən məhdud itkilərlə sərhəd toqquşmaları baş verdikdə, Çin bir neçə saat ərzində tez bir zamanda əlavə qüvvələr göndərə bildi. Bunun əksinə olaraq, Hindistanın bölgəyə əlavə qüvvələr göndərməsi bir həftə çəkib.

Dağ yollarının pis olması səbəbindən Hindistanın bəzi yüksək dağlıq bölgələri qış hava şəraitində həftələrlə əlaqəsiz qala bilər. İndi Yeni Dehli bu səhvi düzəltməyə çalışır. Ən iddialı layihələrdən biri Şimali Hindistanın dağlarında təxminən 3,5 km yüksəklikdə tikilən Zojila Tuneli olacaq. 750 milyon dollardan çox dəyərində olan layihə üzərində işlər 2020-ci il toqquşmalarından bir neçə ay sonra başlayıb.

"İki il ərzində tamamlanması gözlənilən 15 kilometrlik tunel, güclü qar yağışı səbəbindən ilin yarısında ölkənin qalan hissəsindən əlaqəsiz qala biləcək dağlıq Ladax bölgəsindəki sərhəd məntəqələrinə logistika təminatını asanlaşdıracaq", deyə Hindistanın Şimal Komandanlığının keçmiş komandiri general-leytenant Deependra Sinq Huda bildirib.

WSJ-nin məlumatına görə, Hindistan-Çin sərhədindəki mübahisəli ərazilərdən biri illərdir Hindistan və Çin qoşunları arasında toqquşmaların baş verdiyi Panqonq Tso gölüdür. 2020-ci il hadisələrindən sonra hər iki tərəf gölə gedən yolda daha çox yol və digər infrastruktur inşa edir.

Keçən il Çin gölün şimal və cənub sahillərini birləşdirən körpünü tamamladı və qoşunların onu keçmək əvəzinə keçməsinə imkan verdi. Hindistan da eyni addımı ataraq, sahil boyunca və yaxınlıqdakı bazalarda postlarını genişləndirdi və yolları təkmilləşdirib.

Hindistan həmçinin 30-dan çox vertolyot meydançası tikdi və sərhədi boyunca bir neçə uçuş-enmə zolağını təkmilləşdirib və tikib.

WSJ qeyd edir ki, onilliklər ərzində Hindistan Çinlə sərhədi boyunca genişmiqyaslı tikinti işlərindən çəkinərək keçilməz Himalay dağlarının və yolların olmamasının Çinin müdaxiləsinin qarşısını alacağına ümid edirdi. Lakin, son 20 ildə Hindistan yanaşmasını dəyişdi və Çinin sürətlə irəlilədiyini, Hindistan sərhədinə doğru on minlərlə kilometr yol və dəmir yolu çəkdiyini görüb.

Son illərdə Çin sərhədə qoşun göndərərək və vaxtaşırı qarşıdurmalara səbəb olmaqla artan inam göstərməyə başlayıb. Müstəqil analitiklərin fikrincə, Hindistanın infrastruktur səyləri mübahisəli sərhəd əraziləri üzərində münaqişə ehtimalını yalnız artırır. 2020-ci il münaqişəsi qismən Çinin Hindistanın sərhəd yaxınlığında yeni yol tikintisini pozmaq istəyi ilə təhrik edilib.

Samir

0