"Ölkəmizdə yerli çay istehsalı azdır. Mağazalarda yerli markalar adı altında satılan çayların əksəriyyəti xaricdən gətirilərək, burada qablaşdırılır. Satılan çayların 90 faizə yaxını xaricdən gətirilib , burada qablaşdırılan çaylardır".
Bu fikri Hit.az-a iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli deyib.
O bildirib ki, çayçılıq ağır sahədir və illərə hesablanmış investisiyalar lazımdır:
"Bir çay kolunun əkilib-becərilməsi, məhsul verməsi 6 ilə başa gəlir. Azərbaycanda isə uzunmüddətli biznes layihələrinə maraq yoxdur. Əgər bankdan kredit götürüb , çay kolu əksəniz , 6 ilin sonuna götürdüyünüz məbləğin iki qatını faizlər şəklində ödəməli olacaqsınız. Bu da heç kəsə sərf etmir. Belə şəraitdə də çay kollarının sayı azalır”.
Sevinc