PR və marketinq arasında fərq nədir? - MÜTƏXƏSSİS

İQTİSADİYYAT
19:40 / 19.12.2024
130

Son illər ölkəmizdə PR (Public relations) sahəsinə marağın və bu sahəyə yönələnlərin sayının artdığı müşahidə edilir. Amma bəzi zamanlarda PR-la marketinq sahəsi qarışdırılır. 

Maraqlıdır, PR və marketinq arasındakı fərqləri necə izah edilir? İki sahə arasındakı əməkdaşlıq necə olmalıdır?

Bu barədə Hit.az-a açıqlama verən PR mütəxəssisi Aida Ramiz deyib ki, İctimaiyyətlə Əlaqələr  və marketinq hər ikisi brendi tanıtmaq məqsədi daşıyır:

“Lakin onların fərqli məqsədləri və strategiyaları var. PR müsbət ictimai imicinin qurulmasına və saxlanmasına və media, təsir edənlər və ictimaiyyət də daxil olmaqla xarici maraqlı tərəflərlə əlaqələrin idarə edilməsinə diqqət yetirir. Yəni, mediada işıqlandırma, press-relizlər, hadisələr və böhranların idarə edilməsini əhatə edir. Marketinq isə ilk növbədə satışları artırmağa və hədəflənmiş kampaniyalar vasitəsilə xüsusi məhsul və ya xidmətlərin təşviqinə diqqət yetirir. Marketinq strategiyalarına tələb yaratmaq və gəliri artırmaq üçün reklam, promosyonlar, bazar araşdırması və rəqəmsal kampaniyalar daxildir. PR daha uzunmüddətli olmağa meylli olsa da və diqqəti reputasiyaya yönəltsə də, marketinq adətən qısamüddətli və satışa əsaslanan olur. PR məlumatlılıq və etibar yaradır, marketinq isə bu inamı satış və ya potensial müştərilər kimi maddi nəticələrə çevirməyi hədəfləyir”.

Murad
 

0