Niyə qırıcılar aşağı hündürlüklərdə daha çox yanacağa ehtiyac duyurlar?

HƏRBİ
16:06 / 27.11.2025
41

Qırıcılar hər nəsildə döyüş gücü və yanacaq səmərəliliyi baxımından irəliləyir, lakin bir şey dəyişməz qalır: qırıcı nə qədər aşağı uçursa, bir o qədər çox yanacaq yandırır. 

HİT.az "WioNews"a istinadən xəbər verir ki, bu, bir neçə səbəblə izah olunur.

Ümumiyyətlə, aşağı və yüksək hündürlüklərdə yanacaq sərfiyyatındakı fərq təxminən 30% ola bilər. Beləliklə, bu, missiyanın məsafəsinə və müddətinə, dolayısı ilə planlaşdırılmasına birbaşa təsir göstərir. Belə bir fərqin səbəblərinə gəldikdə isə, onlar aşağıdakılardır.

Hava sıxlığı - Bu, yeganə olmasa da, əsas səbəbdir. Məktəb fizikası və coğrafiyasından bildiyiniz kimi, hava sıxlığı yer səthinə yaxın daha yüksək, yüksək hündürlüklərdə isə daha aşağıdır. Hava nə qədər sıx olarsa, yüksək sürətlə hərəkət edən cisimlər üçün yaratdığı müqavimət bir o qədər böyük olar. Müqavimət nə qədər böyük olarsa, onu dəf etmək üçün bir o qədər çox enerji tələb olunur. Döyüşçü yanacaqdan enerji alır. Beləliklə, hava müqaviməti nə qədər çox olarsa, bir o qədər çox yanacaq tələb olunur.

Mühərrikin səmərəliliyi - Bu səbəb əvvəlki səbəblə sıx bağlıdır. Müasir qırıcıların reaktiv mühərrikləri nadir hava şəraitində ən səmərəli iş rejiminə çatacaq şəkildə hazırlanmışdır. Sonra yanacağın yanması daha səmərəli şəkildə baş verir və buna görə də ona ehtiyac bir qədər az olur.

Manevrlər və Sürət Dəyişiklikləri - Aşağı hündürlükdə döyüş və ya təlim tapşırıqları demək olar ki, həmişə aktiv manevr tələb edir - həm düşmənin hava hücumundan müdafiə sistemlərindən yayınmaq, həm də landşaft elementləri (dağlar, təpələr, hündürmərtəbəli binalar) ilə toqquşmanın qarşısını almaq üçün. Hər bir belə manevr yanacaq sərfiyyatını artırır. Halbuki səmada sabit sürətlə sakit uçuş belə əlavə yanacaq sərfiyyatı tələb etmir.

Samir
 

0