Pişik kimi sudan qorxur: B-2 yağışda uçmaqda niyə çətinlik çəkir?

HƏRBİ
19:29 / 26.12.2025
43

"Northrop B-2 Spirit" strategiya bombardmançıları arasında əsl simvol hesab olunur. Çıxış vaxtında qabaqcıl xüsusiyyətlərə malik olan bu təyyarənin dizaynı dəniz xərçəngi formasını xatırladır və bir çox aviasiya həvəskarının yaddaşında qalıb.

HİT.az xəbər verir ki, bu barədə "Jalopnik" yazıb. 

"B-2 Spirit" yanacaqsız 9 600 kilometr məsafə qət edə, nüvə silahı daşıya və dünyanın istənilən nöqtəsinə zərbə endirə bilir. Lakin bu təyyarənin ciddi bir çatışmazlığı var - o, suyu sevmir.

İlk problem "B-2 Spirit"in radar görünməzliyi üçün hazırlanmış gövdəsinin davamlılığı ilə bağlıdır. Gövdə strategiya üçün radar siqnallarını əmmək və əks etdirmək məqsədilə hazırlanmışdı, amma ətraf mühit təsirlərinə qarşı həssasdır.

İkinci problem konstruksiyanın suyun müxtəlif bölmələrdə, kanallarda və klapanlarda yığılmasına imkan verməsidir. Məhz bu, 2008-ci ildə Quam adasındakı Andersen aviabazasında 89-0127 nömrəli B-2 Spirit-in qəzaya uğramasına səbəb olub.

ABŞ Hərbi Hava Qüvvələrinin 2008-ci il hesabatında qeyd olunub ki, hava vəziyyəti ilə bağlı yanlış məlumatlar təyyarənin qısa müddət sonra qəzaya uğramasına gətirib çıxarıb. Xüsusilə “hava vəziyyətini ölçən sol sensorlarda rütubətin mövcudluğu” qeyd edilib.

Hesabatda həmçinin təklif olunan texnika ilə bağlı qeyri-effektiv ünsiyyət diqqətə çatdırılıb – port sensorlarından rütubəti çıxarmaq üçün isitmə sisteminin işə salınması məsələsi düzgün koordinasiya edilməyib.

"Jalopnik" əlavə edir ki, ABŞ Baş Kontrol İdarəsinin araşdırması göstərib ki, B-2 Spirit missiyaları 66% vaxt yerinə yetirə bilərdi, lakin gövdə problemləri səbəbindən əslində yalnız 26% vaxt uçub.

B-2 Spirit-in “stealth” örtüyünün saxlanması da asan iş deyil. Bəzi materiallar müntəzəm qulluq tələb edirdi, təmir və emal 30-80 saat çəkir və bunun üçün temperatur və rütubət nəzarəti olan xüsusi otaq lazımdır.

Samir

0