Turistlərin növbəti səfərlərində yaxşı otel seçmək cəhdlərinə baxmayaraq, bəzən qeyri-etik yerləşdirmə sahiblərinin qurbanına çevrildikləri hallar olur.
HİT.az xəbər verir ki, bu cür halların qarşısını almaq məqsədilə İspaniya mənşəli "Descubriendo Viajes" platformasının qurucusu, otel üzrə ekspert Xavyer Sobrino uzaq durulmalı olan beş növ otel barədə "Daily Express"ə danışıb.
1. Aeroport otelləri
Siyahının başında hava limanında yerləşən, çox vaxt şişirdilmiş və təcrübəli səyahətçiləri cəlb etməyən otellər yer alır. Sobrino bildirir ki, əgər uçuşunuz səhər saat 8-dən gecdirsə, səyahətinizin son gecəsini steril bir otaqda keçirməkdənsə, yerli yeməklərin və mühitin dadını çıxarmaq daha yaxşıdır.
2. Həddindən artıq ucuz və “hər şey daxil” kurortlar
Əgər bir otelin təklifləri "reallıqdan yaxşı" görünürsə, bu ciddi xəbərdarlıq işarəsidir. Aşağı reytinqə malik “hər şey daxil” kurortlarda zəif gigiyena, saatlarla açıq qalan keyfiyyətsiz bufetlər və solğun atmosfer müşahidə oluna bilər. Belə yerlərdə tez-tez hava şəraitinə görə tədbirlərin ləğv edilməsi kimi uydurma bəhanələrə də rast gəlinir.
Sobrino qeyd edir ki, qonaqlar yeməklərlə bağlı rəylərə xüsusi diqqət yetirməlidirlər: əgər rəylərin cəmi 25%-dən azı “əla” kimi qiymətləndirilirsə, bu, məyusedici təcrübənin göstəricisidir.
3. Uzaq, yolkənarı otellər
Qiymətcə əlverişli görünsələr də, bu otellər çox vaxt tanış olmayan bölgələrdə yerləşdiyi üçün yol səsləri, restoran çatışmazlığı və ümumi təcrid hissi ilə səfəri poza bilər. Ekspert bildirib ki, belə otellər fotolarda cazibədar görünsə də, gerçəkdə səs-küylü yük maşını dayanacaqları ilə qonşuluqda ola bilər və yerli təəssüratlar az olur.
4. Təmir olunan otellər
Təmirin "minimal" olduğunu bildirən otellər qonaqları aldadaraq, əslində çoxsaylı xidmətlərin bağlandığı və səhər tezdən başlayan səs-küylə üzləşdirdiyi hallara rast gəlinir. Sobrino turistlərə tövsiyə edir ki, bron etməzdən əvvəl otellə birbaşa əlaqə saxlasınlar və qeyri-müəyyən cavabları ciddi xəbərdarlıq kimi qəbul etsinlər.
5. Prestijli yerlərdə qeyri-real ucuz qiymət təklif edən otellər
Əgər prestijli bir məkan üçün təklif olunan qiymət çox aşağıdırsa, bu marketinq manipulyasiyası ola bilər. Belə otellər ya gizli ödənişlərlə qiyməti ikiqat artırır, ya da zəif xidmət və 1980-ci illərdən bəri yenilənməmiş otaqlarla müştəriləri məyus edirlər.
Samir