Smartfon uşaqların elmə olan marağını tamamilə məhv edir -  NECƏ?

22:53 / 09.06.2020
1313

Məhşur astrofizik mütəxəssisi hesab edir ki, smartfonlar uşaqlarda elmə olan marağı məhv edir.

Tanınmış kosmoloq və astrofizik Martin Rays yeni texnologiyaları gənc nəsillər arasında elmə olan marağı öldürməkdə günahlandırıb. Onun sözlərinə görə, müasir qurğular insan həyatına bir çox fayda və rahatlıq gətirdi, eyni zamanda uşaqların alim olmağına ciddi şəkildə mane oldu.

Raysın fikrinə görə, sabahın alimlərinə hansı müasir smartfonları mane olur, TED.az-ın materialında.

Müasir qurğular, o cümlədən, mobil telefonlar elmə marağı olan gəncləri bu sahədən tamamilə uzaqlaşdırır. Bugünkü uşaqlar danışmağı öyrənməzdən əvvəl planşet və smartfonlara giriş etməyi öyrənirlər. Bundan əlavə, qacetlər ibtidai məktəbdə fəal istifadə olunur. Astrofizikin qeyd etdiyi kimi, gənclər elmə marağı sürətlə itirirlər, çünki bu cihazları anlamaq çox çətindir. Fakt budur ki, məşhur alimlər, o cümlədən İsaak Nyuton, Çarlz Darvin və Albert Eynşteyn eksperimentlər yolu ilə elmə maraq göstərməyə hələ uşaq yaşlarından başlayıblar.

"Paradoks yüksək texnoloji mühitimizin elmin inkişafına maneə olmasıdır", - deyə Rays qeyd edib.

Onun fikrincə, yaşlı nəslin bu mövzuda danılmaz bir üstünlüyü var: "Gənc olduğumuz zaman bir saat, radio və ya motosikl hazırlaya, onların necə işlədiyini öyrənə və yenidən yığa bilərdik.

Bunun sayəsində bir çoxumuz elm və mühəndisliyə "bağlı" olaraq yetişdik. Gənc nəsildə belə bir üstünlük yoxdur. Ancaq indi dünya dəyişdi - smartfonlar və digər yüksək texnoloji alətlər əksər insanlar üçün sehrli bir alət olaraq qalır. İş ondadır ki, onların dizaynı son dərəcə mürəkkəbdir: "Qacetlər, o cümlədən smartfonlar qəribə qara qutulardır. Onları söksəniz, mürəkkəb miniatür mexanizmlərin istismarı ilə bağlı bir neçə məsləhət tapacaqsınız, ancaq şübhəsiz ki, onları yenidən yığa bilməzsiniz".

Beləliklə, müasir texnologiyaların incəliyi, bütün üstünlüklərinə baxmayaraq, gənclərə əsasları öyrənməyə, obyektlərin necə işlədiyini dərk etməyə maneələr yaradır.Ancaq bu, uşaq və yeniyetmələr arasında smartfonların geniş yayılmasının yeganə mənfi nəticəsi deyil. Ötən ilin sonunda Britaniya alimləri hər dördüncü uşağın cib telefonundan istifadə ilə bağlı psixoloji problemlərdən əziyyət çəkdiyini aşkar ediblər. Tədqiqatçılar Avropa, Asiya və Amerikadan təxminən 42 min insanın, əsasən, 20 yaşınadək uşaqlar və gənclərin iştirak etdikləri 41 tədqiqatın məlumatlarını təhlil ediblər. Bu araşdırmalarda respondentlər, smartfonun əlində olmadığı zaman narahatlıq səviyyələrini və ya cihazla vaxt keçirmək üçün digər fəaliyyətlərdən imtina etdiklərini bildiriblər. Bir smartfona həddindən artıq bağlılıqdan əziyyət çəkən iştirakçılar depressiyaya üç dəfə daha çox meylli olublar. Həmçinin narahatlıq, stress və yuxusuzluğa meylli olublar.

 

0