Alimlər dəri mikroblarından istifadə edərək malyariya ağcaqanadlarını dəf etməyin yolunu tapdı

SAĞLAMLIQ
23:49 / 31.07.2024
273

Kaliforniya və Stenford universitetlərindən olan amerikalı alimlər ağcaqanadları dəf edən geni dəyişdirilmiş bakteriyalar hazırlayıblar.

HİT.az xəbər verir ki, araşdırma "PNAS Nexus" elmi jurnalında dərc olunub.

Ağcaqanadlar malyariya, Qərbi Nil atəşi, dang qızdırması, sarı qızdırma və Zika virusu da daxil olmaqla bir çox həyati təhlükəsi olan xəstəlikləri daşıyır. Dişi ağcaqanadlar dəri mikroblarının buraxdığı qoxulardan istifadə edərək dişləmək üçün hədəf axtarırlar.

Komanda ağcaqanadları cəlb etdiyi məlum olan daha az laktik turşu istehsal etmək üçün adi insan dəri bakteriyaları Staphylococcus epidermidis və Corynebacterium amycolatum versiyalarını işləyib hazırlayıb.

İnkişafın müəllifləri laboratoriyada süni mikrobları sınaqdan keçirib və müəyyən ediblər ki, dəyişdirilmiş S. epidermidis Aedes aegypti və Anopheles gambiae ağcaqanadlarını təxminən 50% az cəlb edir.

Siçanlar üzərində aparılan sınaqlar metodun daha da effektiv olduğunu göstərib. Modifikasiya edilmiş bakteriyalarla müalicə olunan gəmiricilər ağcaqanad dişləmələrinin tezliyini 64,4% azaldıb. Təsiri 11 gün davam edib.

Alimlərin fikrincə, onların kəşfi təbii və uzunömürlü ağcaqanad kovucunun yaradılması yolunu davam etdirə bilər.

Samir