ABŞ alimləri uşaqlarda beyin funksiyasının pozulması nəticəsində yaranan görmə pozğunluğunun elementlərini müəyyən ediblər.
HİT.az xəbər verir ki, ekspert hesabatı "Oftalmologiya" jurnalında dərc edilib. Bu, görmə pozğunluqlarının diaqnozunu yaxşılaşdırmağa kömək edəcək.
İbtidai məktəb yaşlı uşaqların təxminən 3%-də mərkəzi görmə pozğunluğu var ki, bu da beyin disfunksiyası ilə əlaqəli görmə problemidir. Bu şərtlərdən xəbərdar olmamaq görmə pozğunluğunun diaqnozunu çətinləşdirir və illərlə səmərəsiz müalicə ilə nəticələnə bilər.
Hesabatda ekspertlər mərkəzi görmə pozğunluğunun əlamətlərini vurğulayıblar. Onlar qeyd ediblər ki, beyində görmə yollarında anormallıqlar bu vəziyyətlərə gətirib çıxarır. Bu vəziyyətdə, vizual siqnalların işlənməsi pozulur, baxmayaraq ki, gözlər tamamilə incə ola bilər. Çox vaxt mərkəzi anomaliyaları olan xəstələrdə göz müayinəsindən gözləniləndən daha ciddi problemlər olur.
Simptomlara bulanıq görmə kəskinliyi, kontrast həssaslığının azalması və görmə sahəsinin azalması, üzləri və obyektləri tanımaqda çətinlik, insanların və ya obyektlərin yerini görmə qabiliyyətinin azalması, oriyentasiya ilə bağlı problemlər və bəzi xəstələr bir yerdə birdən çox obyekti görmə qabiliyyətini itirə bilər.
Mərkəzi görmə pozğunluqları tez-tez nitq pozğunluğu, autizm və serebral iflic olan insanlarda inkişaf edir. Ancaq sağlam insanlarda da görünə bilərlər.
Alimlər qeyd ediblər ki, uşağın inkişaf etməkdə olan beynindəki anormallıqlar həyatın sonrakı dövrlərinə qədər aşkarlanmaya bilər. Buna görə də gələcəkdə risk qrupuna daxil olan uşaqların, məsələn, beyin mədəciklərinin anomaliyaları olan vaxtından əvvəl doğulmuş körpələrin skrininqini tətbiq etmək faydalı ola bilər. Bununla belə, mövcud görüntüləmə texnologiyaları mərkəzi görmə pozğunluqlarının diaqnozu üçün çox vaxt kifayət deyil və daha çox tədqiqat tələb olunur.
Samir