Miçiqan Universitetinin tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, X nəslindən olan qadınların 21%-i və kişilərin 10%-i və "gənc körpə bumerlər" (50-64 yaş) ultra emal olunmuş qidalara aludəçilik meyarlarına cavab verir. Müqayisə üçün, 65 yaşdan yuxarı insanlar arasında nisbətlər əhəmiyyətli dərəcədə aşağıdır - qadınlar üçün 12% və kişilər üçün 4%.
HİT.az xəbər verir ki, tədqiqat "Addiction" jurnalında dərc olunub.
Ultra işlənmiş qidalar - şirniyyatlar, fast foodlar, qazlı içkilər və hazırlanmış yeməklər - əlavə yağlar, şəkər, duz və ləzzətlər ehtiva edir ki, bu da onların cəlbediciliyini artırır və asılılıq yaradan davranışa səbəb olur. Qiymətləndirmə üçün əvvəlcə alkoqol və nikotin istifadəsi pozğunluqlarının diaqnostikası üçün hazırlanmış dəyişdirilmiş Yale Ailə Alkoqol Sui-istifadə Ölçüsü (mYFAS 2.0) istifadə edilib.
Belə məhsullara aludəçilik daha çox qadınlarda olur. Amillərdən biri 1980-ci illərdə “pəhriz” məhsullarının – az yağlı peçenyelər, hazır yeməklər və qəlyanaltıların – əslində qeyri-sağlam yemək vərdişlərini gücləndirən aqressiv marketinqi ola bilər.
Tədqiqatın aparıcı müəllifi psixologiya professoru Eşli Qarhard bildirib: "Bu məhsullar çox vaxt sağlam qidalar kimi satılır, bu da arıqlamağa çalışanlar üçün xüsusilə təhlükəlidir"
Tədqiqatçılar vurğulayıblar ki, 50 və 60 yaşlı indiki nəsil ultra emal olunmuş qidaların geniş yayılması ilə böyüyən ilk nəsildir. Bu, uşaqlıqda formalaşan bu cür vərdişlərin həyat boyu narkomaniyaya qarşı həssaslığı artıra biləcəyi sualını doğurur.
Samir