Təhsil proqramlarının və interaktiv oyunların populyarlığına baxmayaraq, məktəbəqədər uşaqlara ən effektiv şəkildə oxumağı öyrətmək sadə real həyat fəaliyyətlərindən başlayır. Miçiqan Dövlət Universitetinin tədqiqatçıları belə nəticəyə gəliblər.
HİT.az xəbər verir ki, tədqiqat "Journal of Research in Reading" (JRR) jurnalında dərc olunub.
Alimlər müxtəlif ev fəaliyyətlərinin 3-6 yaş arası mindən çox uşağın, o cümlədən nitq və nitq qüsuru olan 200-dən çox uşağın erkən savadlılığın inkişafına necə təsir etdiyini öyrəniblər. Üç fəaliyyət növü nəzərdən keçirilib: canlı dərslər (hərflərin yazılması, işarələrdə yazıların axtarılması, səslərin məşq edilməsi), ortaq kitab oxuması və savad oyunları - həm rəqəmsal, həm də stolüstü.
Nəticələr göstərib ki, canlı dərslər bütün uşaqlar üçün ən böyük irəliləyişi təmin edir. Oyuna daha çox vaxt ayıranlar, əksinə, hərf bilikləri, səslər və fonoloji bilik testlərində daha pis nəticələr göstəriblər. Birgə oxumaq yalnız nitq pozğunluğu olmayan uşaqlara müsbət təsir göstərib.
"Tədqiqatımız göstərir ki, öyrənmənin həm məzmunu, həm də forması vacibdir. Çap mətni ilə birbaşa qarşılıqlı əlaqə və valideynlərin iştirakı ən faydalı idi. Oyunlar və rəqəmsal media bu bacarıqların mənimsənilməsində böyüklərin rolunu əvəz edə bilməz", deyə tədqiqatın aparıcı müəllifi Lori Skibbe bildirib.
Alimlər vurğulayırlar ki, erkən savadlılığın inkişafı üçün bahalı proqramlar və ya cihazlara ehtiyac yoxdur - gündəlik məşğuliyyətlər kifayətdir: işarələrdə hərf axtarmaq, sözləri birlikdə yazmaq, oxuyarkən səsləri müzakirə etmək və suallar vermək.
Samir