Neyroşəbəkələrdən kosmetika seçimi və virtual makiyaj sınaqları üçün istifadə insanın özünəinamına həm müsbət, həm də mənfi təsir göstərə bilər.
HİT.az xəbər verir ki, bu barədə gazeta.ru-ya "Rehab Family" ailə klinikasının koqnitiv-davranış psixoloqu Yuliya Ryazanova məlumat verib.
"Bir tərəfdən, bu cür texnologiyalar insanlara öz zövqlərini daha yaxşı anlamağa və zahiri görünüşlərini yaxşılaşdırmağa imkan verir ki, bu da özünə güvəni artırır. Digər tərəfdən, insanın özünü ideallaşdırılmış obrazlarla daimi müqayisə etməsi özünüqavramanın pozulmasına və aşağı özünəinam hissinə səbəb olur", deyə psixoloq vurğulayıb.
Ekspertin sözlərinə görə, süni intellekt eyni zamanda impulsiv alış-verişə də səbəb olur. Məsələn, virtual paltaryuyanlar (görünüş sınaqları) elə bir illüziya yaradır ki, guya bu və ya digər məhsul arzulanan görünüşə nail olmaq üçün mütləqdir. Nəticədə istifadəçilər real ehtiyac olmadığı halda dekorativ kosmetik vasitələrə həddən artıq pul xərcləyirlər.
"Həssas psixikaya malik insanlar bu təsirlərə qarşı xüsusilə həssasdırlar. Bu da lazımsız məhsulların yığılmasına və xərclənən pullara görə günahkarlıq hissinin yaranmasına səbəb olur", deyə Ryazanova izah edib.
Bununla belə, psixoloq əmindir ki, virtual köməkçilər insanlara fərqli obraz və üslubları sınamaq imkanı yaratmaqla yaradıcılıq və özünüifadə üçün geniş imkanlar təqdim edir. Bu da öz növbəsində yaradıcılığın inkişafına təkan verir.
"Aşağı özünəinam və ya təşvişə meylli insanlar bu texnologiyalardan istifadə edərkən daha ehtiyatlı olmalıdır. Süni intellektlə işləyərkən öz emosiyalarını və reaksiyalarını anlamaq çox vacibdir", deyə Ryazanova əlavə edib.
Samir